Wednesday, December 1, 2010

Permulaan Cuti Semester -Part 1-

Selamat Hari-Hari Kepada Pembaca Sekalian (tak tahu la ada pembaca atau tidak) =)

well,do i care if someone read it or not.? keh.keh.keh.

Cuti semester kali ini agak macam 'serabut cendol',ini semua disebabkan gara-gara jadual exam tidak tentu hala. UIA ini memang sangat memahami dan oleh kerana hal demikian pihak A&R (Admission and Record) telah berbesar hati memberikan gap exam yang panjang kepada saya. Paper pertama pun bermula dan next paper ialah SATU MINGGU selepas dari tarikh tersebut. (Beliakkan Mata Anda,Bukakan Mulut Sedikit,Sambil bunyi *"Whoa!").

Dan disebabkan hal demikian,examination period saya tamat pada 15hb 9. *"fuhhhh" (Muncungkan Mulut).

Akan tetapi (ish,tak habis marah lagi.??)
Hal itu tidak tamat begitu saja (ending tak best).

Sejurus sahaja menyelesaikan kertas peperiksaan yang terakhir,saya bergegas ke Graphic Lab (communication) untuk menyelesaikan tanggjawab saya untuk membuat "Corperate Video" untuk kelab STEADFAST.

Aktiviti menelesaikan video tersebut dimulakan dengan berteman AQIEL,aku pula terpaksa meng-khusyuk-kan diri untuk menyiapkan video itu tatkala Aqiel sibuk meng-facebook-kan diri -CIS! *Nada Cemburu-.

Aqiel pun berambus -around 30 minutes after started-

Tinggal aku berseorangan bertemankan computer MAC banyak-banyak dalam bilik tersebut. Macam hantu "je computer tersebut,dah la kaler putih".

Sejurus kemudian,dalam 30 minit,Azfar Azlan pun me-muncul-kan dirinya.
Alhamdulillah *nada lega.
Dapatlah aku berdiskusi bersama Azfar bagaimana mahu melancarkan time-line video tersebut.

-cut scenes-

-Dalam 45minit-Semuanya selesai.

Selepas hantar video tersebut di pejabat "CENSERVE", terus pergi melepakkan diri di HS cafe. sambil menikmati angin-angin bayu lembut,belum sempat saya mahu pulang.....-versi suspen---


To be continued~

5 comments:

  1. 'to be continued..'

    lpas be kne gne past participle.. hohohohoho

    ReplyDelete
  2. sorry la...aku start english kat matrix lvel 3 je...hahahah

    ReplyDelete
  3. ade je org bce...setia plak tu....:p

    ReplyDelete
  4. cis...sape pulak komen x letak nme nih.?? ;D

    ReplyDelete
  5. jeng...jeng...jeng...ahahaha....;p
    mane smbungan nye??lambat tul....isk....:P

    ReplyDelete