Saturday, January 30, 2010

oh...idop~

Salam.
huh...
lama x bleter kat blog...
rajin dok usha tgk kot ade komen2 ke,
ronda kat blog org
..tu je keje aku...
bkn x nk mnulis ke,bleter ke,mgarang ke...
tapi aku sedang belajar
utk tidak terlalu mngikut prasaan ni..:)
well,
idup skrg :

ALHAMDULILLAH

-"Doc n Pesakit"-"Cikgu n Murid"-"Peneman"
ade lg.?
*nk bolot sume status leh x.? ;)

-Syukran Jazilan kepada Kerajaan Negeri Pulau Pinang,
kasi durian runtuh kat aku.
"rezeki jgn d tolak"...ngeeeeee~~~~ :D

-abg aku nk btunang bln 6 ni,
die tgh penin sbb kne ikut adat pepateh,
tu la gatai cari org yg glo kat adat tu ha,
org biar mati anak,jgn mati agama.
ni pilih adat jo yg lbeh,wat po.
*padan muko..miahahahaha~
*all the best la bro.

SUBHANALLAH

-Assignment,
-Present"tension".
-Dugaan.
-Ujian.

Sab0r aje la..
----------------------------------
*ni nk cter.
adik aku yg last,
slalu je call time siang2,kaco aku tdo.
ni ayat die slalu ckp ble die kol :

"abg faiz buat ape.?"
"abg faiz dh mkn ke.?"
"abg faiz dh solat ke.?"
"abg faiz tgh maen game ke.?"
"abg faiz ble nk blk bangi.?"
"abg faiz rugi,amir mkn kfc."
"abg faiz rugi,amir mkn mcd."
"abg faiz rugi,amir mkn piza"
"abg faiz rugi,amir g alamanda"
"abg faiz rugi,amir g putrajaya"

*Ni lak sound background dr mak aku :
"hoi pak cik,dh..satg bill tpon nek,bkn amir kna bayaq"..

*snang aje nk sruh bdk ni letak tpon,
sruh die g ngaji..kang diam la die...
cekedek,cekedek g mngaji..
muahahhahahaa~....

Ni pic die...idong kombang..
*gle jahat pnye abg.





p/s :Aku Bersyukur Atas Segalanya Dalam Hidupku Ya Allah.
+tidak Engkau jadikan sesuatu dengan sia-sia+
(^_^)
"Thru days and night i Thank Allah,
for Open my eyes,
now and forever"
lalalalalala~~~~

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. raja : mmg r die x nmpk lobang idong die sndiri.hahahah~
    fara : mmg ler comel..tgk abg nye sudeyh~;p

    ReplyDelete
  3. xberagak....adik sahaja okeyy...abg dy xade kne mengena..haha

    ReplyDelete
  4. subhanaallah...
    jht gle abg aq nieh...
    (LEYA)

    ReplyDelete