Saturday, July 24, 2010

Rojak a.k.a Pekasam

"Rojak a.k.a Pekasam".


Simple....


Maaf,aku hanya mampu memberi tajuk untuk apa yang aku rasa sekarang.
Para pembaca mesti hairan kenapa 'rojak @ pekasam'..dan kenapa aku tidak menulis kenapa post ini tidak mempunyai sebarang detail yang jelas mengenainya.

Jawapanya :

Ingin aku tegaskan disini,aku seorang yang tiada 'tengah-tengah' ataupun berpada-pada ataupun 'moderate'...
Contoh situasi : Aku sedang marah.kalau marah secara sederhana,seseorang itu munkin hanya akan setakat mampu meninggi suara dan mengeluarkan kata-kata kesat...Tapi tidak bagi aku,jika aku marah aku akan meninggikan suara,kata-kesat + some extras that u don't want to know about it.Yes! myb i'm kinda passive and reserve person,it was because aku dalam hati tengah menenangkan perasaan yang datang dari syaitan durjana tu...iaitu 'marah'...It also applied when i'm patient,i does not mean that i care about it,but i'm terribly forcing myself to be patient.Bak kata seseorang itu,dia mengatakan aku seorang yang mutlak.Iaitu tiada pertengahan.Antara Max & Min..**** NO i'm at the middle of it.

Apa rational nya post aku ini dengan benda atas ini.? Hairan.?
Ini rational nya : Post sekarang ini ketika aku sedang menahan marah dan pada masa yang sama aku cuba untuk menyabarkan diri aku. Aku hanya menulis tajuk dan bukan keterangan mengenai tajuk tersebut kerana aku takut akan menyakitkan hati sesetengah pihak dan ia berkaitan dengan pelbagai pihak.

Again.Soft Reminder to YOU...YES,YOU..!
Verbal or Non-Verbal Communication When I'm Mad,
Both Are Terrible.


*Maaf.post kali ini ada bahasa yang tidak patut dikeluarkan.kadang-kadang bila hujan,ada tempiasnya...:)

No comments:

Post a Comment