Saturday, September 19, 2009

(^_^)

Ramadhan Berlalu Pergi.
Syawal Sedia Menanti.

Jam di laptop mennjukkan pukul 0317.
Aku baru saja selesai makan McD iaitu berupa set Chicken Spicy Chicken McDuluxe (Medium) + Milo w/o ice (sedap kan..???):D
Sambil tengah melantak tu,aku dan abang aku (adib) menonton siri Nur Kasih episode 3 yang aku download kn.

Selesai makan,aku bermain sebentar dengan anak angkat aku yang sepasang ini.
diorang ialah hamster,breed Winter White (Pearl).
Pasangan ini amat jinak sekali sebab aku bela semenjak diorang berusia sebulan.
Sekarang ini entah le umur diorg. :D
Ini gambar diorg.

Kareem :



Kareemah :


*Korang jangan salah faham lak yea.
K.T and Kamal tu masih lagi anak angkat aku jugak.heeeeeeee~
...............................................................................
Motif aku menulis pagi buta ini :

Disini,aku dengan rasa rendah diri,rasa bersalah,rasa dukacita dan segala rasa yang ada, menyusun sepuluh jar aku ini (jap,nak bilang,cukup ke x)..okeh cukup~

Ingin meminta ampun dan maaf
Sememangnya aku ini manusia biasa,
Tak lari dari kesilapan,
Maafkan lah aku,
Gurauan aku amatlah kasar sekali,
Kata-kata dari mulutku amat menyentuh hati,
Ampunkan lah diri ini.

Bulan syawal akan menjelang,
ku berharap,
kembalilah kita kepada fitrah,
iaitu suci dari kesalahan sesama insan.
sekali lagi,
ku mohon ampun dan maaf,
andai tersalah kata,menguris perasaan,
lapangkan dada,suci kan jiwa.

Andai ini Ramadhan terakhir bagi ku,
Ini jugalah Syawal terakhir untuk kita bersama,
Jadi,Ampun Dan Maaf Dipinta.
Harap tiada yang terluka~

Dengan Ini juga saya bersama family saya (dah ada family????) jeng..jeng..jeng~ ;P
*da ade la,aku dengan anak-anak angkat aku ni
ingin mengucapkan selamat hari raya Aidil-Fiti,
Maad Zahir dan Batin~



Regards,
Muhammad Faiz.

No comments:

Post a Comment