Wednesday, July 15, 2009

New Semester

Salam...
Alhamdulillah...
Sekarang dah masuk sem bru,dgn azam baru..hohohoh~
Tapi yang x best nyer,aku telah diperkotak-katikkan,diperanak tirikan dan disisihkan.
ini kerana aku telah ditendang dari Mahalah Ruqayyah ke Mahalah Ntahla (Tahalah @ Tolhah)..hahaha~(Sabar-sabar)~InnAllah Ma'asobireen~
ni yang aku nak komen skit ttg "mahalah" tu..
dah la xde cafe,musolla,xde ape2 lah..
yang ade tempat tdo je..Ya Allah..Menahan kudrat gler dok kat tempat yg bernama "mahalah" ni...
lgsg xde life kat ctu..bleh la nk anggap mcm tmpt tu sbg "Hotel" sbb aku g tdo je kat ctu (mmg r,dh ade tmpt tdo je)...kalo aku mlepak gak kat "mahalah" tu,mmg confirm akn mati terbongkang (tdo) kat bilik dari pg smpai ptg,bgun kejap utk solat,g toilet n mkn megi je..
ksian dow idup "anak tiri" ni..
hahahaha~
Paling kurg pun,kasi la wireless tu..hukhuk,kdekut nyer...
Tapi aku bersyukur gak,sbb ade member aku bwk keta..
bleh la aku mnumpang 4 tulang aku ni utk g kls yg dok kre2 2km dr tmpat yg bernama "mahalah" tu..huahuahua~
sipot punyer....kalo aku berjalan dr tmpt yg bernama "mahalah" tu ke kelas,30mnt gak la nk smpai tu..kalo pg tu ko mndi air sejuk,korg akn smpai kls tu dgn mndi peluh la..

Alhamdulillah jgk le,sem ni aku dh declare major dlm Mass Communication..
aku declare dgn kwn aku..so,xde la cangak sgt kalo amek mne2 subjek..
skrg,target terbaru,nak amek minor "laws"...!!!
Doa kan kejayaan aku yer...
InsyaAllah..
Ma'ataufiq Wannajah 'alaina..~

No comments:

Post a Comment